Сертифікаційний інформаційний центр  
Головна Контакти E-mail
 
Сертифікаційний інформаційний центр Сертифікаційний інформаційний центр
03150 Україна, Київ, вул. Тверська, 16
тел.: (044) 503 66 85
Контакти
1 / 2
Попередній Наступний
Атестат про акредитацію від 08.04.2014р. (JPG, 120Kb)
 
 

Процедура подання скарг апеляцій

Заявник може опротестувати заходи і рішення щодо результатів робіт з сертифікації/оцінки відповідності, технічного нагляду або скасування сертифікату відповідності, він може подати письмову апеляцію, скаргу до ОС або отримати відповіді на спірні питання, які можуть виникнути під час надання послуг з сертифікації/оцінки відповідності.

Подавець апеляції, скарги, спірних питань – організації, підприємства незалежно від форми власності та виду діяльності, що діють в Україні, а також фізичні особи, які подають апеляцію.

Подавцем апеляції, скарги, спірних питань можуть бути оскаржені такі дії органу:

  • відмова у прийнятті заявки на сертифікацію/ відмова у прийнятті заяви на проведення робіт з оцінки відповідності;
  • прийняття рішення про відмову в сертифікації/ оцінки відповідності;
  • призупинення або скасування сертифіката/ рішення з оцінки відповідності;
  • порушення правил сертифікації/ оцінки відповідності;
  • інші питання, якщо вони стосуються сертифікації і надання послуг, якщо вони призвели до порушення його прав та інтересів.

Апеляції та скарги подаються на адресу керівника ОС в письмовій формі.

 

 
Сертифікаційний інформаційний центр © 2005—2015
 
03150 Україна, Київ, вул. Тверська, 16
тел.: (044) 503 66 85